Методологія розробки стратегії рекламної діяльності телекомунікаційного підприємства на основі проектного підходу

Назва статтіМетодологія розробки стратегії рекламної діяльності телекомунікаційного підприємства на основі проектного підходу
ПосиланняКлименко С. Є. Методологія розробки стратегії рекламної діяльності телекомунікаційного підприємства на основі проектного підходу. Вісник ЗНУ. Серія: Економічні науки. 2015. № №3 (27). C. 180–188. URL: http://web.znu.edu.ua/cms/index.php?action=category/browse&site_id=5&lang=ukr&category_id=1199.
Електронне посиланняhttp://web.znu.edu.ua/cms/index.php?action=category/browse&site_id=5&lang=ukr&category_id=1199
Автори
  • Клименко Світлана Євгенівна; Klymenko Svitlana ;
Назва журналу (збірника)Вісник ЗНУ. Серія: Економічні науки
Статус журнала (збірника)
Рік видання2015
Том
Номер (випуск)№3 (27)
Номери сторінок180–188
Кількість друкованих аркушів0.75
Галузь наукиСоціогуманітарні
Мова виданняУкраїнська
Категорія
Публікація в періодичному виданні