Професійна фрустрованість вчителів початкової школи та умови її подолання: психологічний аспект

Назва статтіПрофесійна фрустрованість вчителів початкової школи та умови її подолання: психологічний аспект
ПосиланняШевченко Н. Ф. Професійна фрустрованість вчителів початкової школи та умови її подолання: психологічний аспект. Слобожанський науковий вісник. Серія: Психологія. 2024. № 1. C. 190-194. URL: https://journals.spu.sumy.ua/index.php/psy/article/view/337/314.
Електронне посиланняhttps://journals.spu.sumy.ua/index.php/psy/article/view/337/314
Автори
  • Шевченко Наталія Федорівна; Shevchenko Nataliia ;
Назва журналу (збірника)Слобожанський науковий вісник. Серія: Психологія
Статус журнала (збірника)
Рік видання2024
Том
Номер (випуск)1
Номери сторінок190-194
Кількість друкованих аркушів0.80
Галузь наукиСоціогуманітарні
Мова виданняУкраїнська
Категорія
Публікація в періодичному виданні
Категорія Б,