Цифрова економіка та її вплив на зміну споживчих звичок і ринкових стратегій: цифрові трансформації та інституційний контекст

Назва статтіЦифрова економіка та її вплив на зміну споживчих звичок і ринкових стратегій: цифрові трансформації та інституційний контекст
ПосиланняГуржій Н. М., Назарова С. О., Василина О. . Цифрова економіка та її вплив на зміну споживчих звичок і ринкових стратегій: цифрові трансформації та інституційний контекст. Академічні візії. 2024. № 30. C. 115-121. URL: https://academy-vision.org/index.php/av/article/view/1037.
Електронне посиланняhttps://academy-vision.org/index.php/av/article/view/1037
Автори
  • Гуржій Наталія Миколаївна; Huurzhyi Natalia ;
  • Назарова Світлана Олександрівна; ;
  • Василина Орися Романівна ; ;
Назва журналу (збірника)Академічні візії
Статус журнала (збірника)Вітчизняний фаховий
Рік видання2024
Том
Номер (випуск)30
Номери сторінок115-121
Кількість друкованих аркушів0.35
Галузь наукиСоціогуманітарні
Мова виданняУкраїнська
Категорія
Публікація в періодичному виданні
Категорія Б,