УКРАЇНСЬКА ІДЕНТИЧНІСТЬ ЯК ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНА СТРАТЕГІЯ БІЗНЕСОВИХ КОМПАНІЙ: КОНТЕКСТ СТРАТЕГІЧНИХ КОМУНІКАЦІЙ У ПЕРІОД ВІЙНИ

Назва статтіУКРАЇНСЬКА ІДЕНТИЧНІСТЬ ЯК ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНА СТРАТЕГІЯ БІЗНЕСОВИХ КОМПАНІЙ: КОНТЕКСТ СТРАТЕГІЧНИХ КОМУНІКАЦІЙ У ПЕРІОД ВІЙНИ
ПосиланняБаранецька А. УКРАЇНСЬКА ІДЕНТИЧНІСТЬ ЯК ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНА СТРАТЕГІЯ БІЗНЕСОВИХ КОМПАНІЙ: КОНТЕКСТ СТРАТЕГІЧНИХ КОМУНІКАЦІЙ У ПЕРІОД ВІЙНИ. Держава та регіони. Серія : Соціальні комунікації. 2024. № 1 (57). C. 81-89. URL: http://www.zhu.edu.ua/journal_cpu/index.php/der_sc/article/view/1055/1055.
Електронне посиланняhttp://www.zhu.edu.ua/journal_cpu/index.php/der_sc/article/view/1055/1055
Автори
  • ; Баранецька Анна ;
Назва журналу (збірника)Держава та регіони. Серія : Соціальні комунікації
Статус журнала (збірника)Вітчизняний фаховий
Рік видання2024
Том
Номер (випуск)1 (57)
Номери сторінок81-89
Кількість друкованих аркушів1
Галузь наукиСоціогуманітарні
Мова виданняУкраїнська
Категорія
Публікація в періодичному виданні
Категорія FAHOVYI, Б,