Аналіз інновацій в системі управління якістю послуг в індустрії гостинності.

Назва статтіАналіз інновацій в системі управління якістю послуг в індустрії гостинності.
ПосиланняЛюта Д. А., Чуєва І. О. Аналіз інновацій в системі управління якістю послуг в індустрії гостинності. Журнал «Наукові інновації та передові технології» (Серія «Управління та адміністрування», Серія «Право», Серія «Економіка», Серія «Психологія», Серія «Педагогіка»). 2024. Т. -. № № 4 (32). C. 737-747. URL: http://perspectives.pp.ua/index.php/nauka/article/view/10507.
Електронне посиланняhttp://perspectives.pp.ua/index.php/nauka/article/view/10507
Автори
  • Люта Дарина Анатоліївна; Liuta Daryna ;
  • Чуєва Інна Олександрівна; Chuieva Inna ;
Назва журналу (збірника)Журнал «Наукові інновації та передові технології» (Серія «Управління та адміністрування», Серія «Право», Серія «Економіка», Серія «Психологія», Серія «Педагогіка»)
Статус журнала (збірника)Вітчизняний фаховий
Рік видання2024
Том-
Номер (випуск)№ 4 (32)
Номери сторінок737-747
Кількість друкованих аркушів10
Галузь наукиСоціогуманітарні
Мова виданняУкраїнська
Категорія
Публікація в періодичному виданні
Категорія Б,