Прикладні аспекти застосування моделей ідентичності в системі бренд-менеджменту вітчизняних підприємств харчової промисловості

Назва статтіПрикладні аспекти застосування моделей ідентичності в системі бренд-менеджменту вітчизняних підприємств харчової промисловості
ПосиланняОлійник О. М., Головань О. О., Маркова С. В., Сухарева К. В. Прикладні аспекти застосування моделей ідентичності в системі бренд-менеджменту вітчизняних підприємств харчової промисловості. Електронне наукове видання «Менеджмент та підприємництво: тренди розвитку». 2024. № 1(27). C. 76-88. URL: https://doi.org/10.26661/2522-1566/2024-1/27-07.
Електронне посиланняhttps://doi.org/10.26661/2522-1566/2024-1/27-07
Автори
  • Олійник Олександр Миколайович; Oliynyk Oleksandr ;
  • Маркова Світлана Вікторівна; Markova Svitlana ;
  • Сухарева Катерина Володимирівна; Sukhareva Kateryna ;
  • Головань Ольга Олексіївна; Holovan Olha ;
Назва журналу (збірника)Електронне наукове видання «Менеджмент та підприємництво: тренди розвитку»
Статус журнала (збірника)Вітчизняний фаховий
Рік видання2024
Том
Номер (випуск)1(27)
Номери сторінок76-88
Кількість друкованих аркушів12
Галузь наукиСоціогуманітарні
Мова виданняУкраїнська
Категорія
Публікація в періодичному виданні
Категорія Б,