ФОРМУВАННЯ СИСТЕМИ МАРКЕТИНГУ В ПРОМИСЛОВОСТІ В УМОВАХ ЦИФРОВОЇ ТРАНСФОРМАЦІЇ

Назва частиниФОРМУВАННЯ СИСТЕМИ МАРКЕТИНГУ В ПРОМИСЛОВОСТІ В УМОВАХ ЦИФРОВОЇ ТРАНСФОРМАЦІЇ
ПосиланняВенгер О. М. ФОРМУВАННЯ СИСТЕМИ МАРКЕТИНГУ В ПРОМИСЛОВОСТІ В УМОВАХ ЦИФРОВОЇ ТРАНСФОРМАЦІЇ. В кн.: Цифрова трансформація промислового менеджменту: теорія і практика / За загальною редакцією Воронкова В. Г., Метеленко Н. Г. Львів: Торунь : Liha-Pres. 2023 C. 111-172. URL: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/bitstream/12345/13677/1/0054482.pdf.
Електронне посиланняhttps://dspace.znu.edu.ua/jspui/bitstream/12345/13677/1/0054482.pdf
Автори частини
  • Венгер Ольга Миколаївна; Venger Olga ;
Назва книги (монографії)Цифрова трансформація промислового менеджменту: теорія і практика
Автори книги (монографії)
ISBN978-966-397-319-7
Назва видавництваТорунь : Liha-Pres
Місто видавництваЛьвів
Країна видавництваУкраїна
Рік видання2023
Сторінки111-172
Кількість друкованих аркушів60
Галузь наукиСоціогуманітарні
Мова виданняУкраїнська
За загальною редакцієюВоронкова В. Г. Метеленко Н. Г.