Діагностичний інструментарій для з’ясування рівня сформованості у майбутніх учителів фізики готовності до організації інноваційної діяльності учнів

Назва статтіДіагностичний інструментарій для з’ясування рівня сформованості у майбутніх учителів фізики готовності до організації інноваційної діяльності учнів
ПосиланняАндрєєв А. М. Діагностичний інструментарій для з’ясування рівня сформованості у майбутніх учителів фізики готовності до організації інноваційної діяльності учнів. Збірник наукових праць «Педагогічні науки».. 2018. Т. Вип. LXXХІ (81). Том 3. . C. С. 104–108.
Електронне посилання
Автори
  • Андрєєв Андрій Миколайович; Andrieiev Andrii ;
Назва журналу (збірника)Збірник наукових праць «Педагогічні науки».
Статус журнала (збірника)Вітчизняний фаховий
Рік видання2018
ТомВип. LXXХІ (81). Том 3.
Номер (випуск)
Номери сторінокС. 104–108
Кількість друкованих аркушів0.50
Галузь наукиПриродничо-математичні і технічні
Мова виданняУкраїнська
Категорія
Публікація в періодичному виданні
Категорія FAHOVYI, Б,