ВИКОРИСТАННЯ ЦИФРОВИХ МЕДІА ТА СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖ У МАРКЕТИНГОВИХ КАМПАНІЯХ: ЕФЕКТИВНІСТЬ І РИЗИКИ

Назва статтіВИКОРИСТАННЯ ЦИФРОВИХ МЕДІА ТА СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖ У МАРКЕТИНГОВИХ КАМПАНІЯХ: ЕФЕКТИВНІСТЬ І РИЗИКИ
ПосиланняТерент'єва Н. В., Савчук Я., Мільман Л. М. ВИКОРИСТАННЯ ЦИФРОВИХ МЕДІА ТА СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖ У МАРКЕТИНГОВИХ КАМПАНІЯХ: ЕФЕКТИВНІСТЬ І РИЗИКИ. ЕКОНОМІКА ТА СУСПІЛЬСТВО. 2024. № 59 / 2024 . C. 70-79. URL: https://economyandsociety.in.ua/index.php/journal/article/view/3402.
Електронне посиланняhttps://economyandsociety.in.ua/index.php/journal/article/view/3402
Автори
  • Терент'єва Наталія Валеріївна; Terentieva Nataliia ;
  • ; Савчук Ярослава ;
  • Мільман Леонід Михайлович; ;
Назва журналу (збірника)ЕКОНОМІКА ТА СУСПІЛЬСТВО
Статус журнала (збірника)Вітчизняний фаховий
Рік видання2024
Том
Номер (випуск)59 / 2024
Номери сторінок70-79
Кількість друкованих аркушів1.60
Галузь наукиСоціогуманітарні
Мова виданняУкраїнська
Категорія
Публікація в періодичному виданні
Категорія FAHOVYI, Б,