Критерії ефективності формування готовності вчителів іноземних мов до інноваційно-педагогічної діяльності у закладі вищої освіти (Категорія Б)

Назва статтіКритерії ефективності формування готовності вчителів іноземних мов до інноваційно-педагогічної діяльності у закладі вищої освіти (Категорія Б)
ПосиланняКаніболоцька О. Критерії ефективності формування готовності вчителів іноземних мов до інноваційно-педагогічної діяльності у закладі вищої освіти (Категорія Б). Педагогічні науки: теорія та практика. . 2023. № 4 (48). C. 79 - 86. URL: http://journalsofznu.zp.ua/index.php/pedagogics/issue/archive.
Електронне посиланняhttp://journalsofznu.zp.ua/index.php/pedagogics/issue/archive
Автори
  • Каніболоцька Ольга Анатоліївна; Kanibolotska Olha ;
Назва журналу (збірника)Педагогічні науки: теорія та практика.
Статус журнала (збірника)Вітчизняний фаховий
Рік видання2023
Том
Номер (випуск)4 (48)
Номери сторінок79 - 86
Кількість друкованих аркушів0.30
Галузь наукиСоціогуманітарні
Мова виданняУкраїнська
Категорія
Публікація в періодичному виданні
Категорія Б,