Harnessing Neuromarketing Techniques to Enhance Brand Engagemen

Назва статтіHarnessing Neuromarketing Techniques to Enhance Brand Engagemen
ПосиланняHurzhy N. ., Popliuiko Y. ., Vasylyuk-Zaitseva S. ., Kobets D. . Harnessing Neuromarketing Techniques to Enhance Brand Engagemen. Futurity of Social Sciences. 2023. Т. 1. № 4. C. 4-37. URL: https://futurity-social.com/index.php/journal/article/view/16.
Електронне посиланняhttps://futurity-social.com/index.php/journal/article/view/16
Автори
  • Hurzhy Nataliia ; ;
  • Popliuiko Yaroslava ; ;
  • Vasylyuk-Zaitseva Svitlana ; ;
  • Kobets Dmytro ; ;
Назва журналу (збірника)Futurity of Social Sciences
Статус журнала (збірника)Закордонний
Рік видання2023
Том1
Номер (випуск)4
Номери сторінок4-37
Кількість друкованих аркушів1.30
Галузь наукиСоціогуманітарні
Мова виданняАнглійська
Категорія
Публікація в періодичному виданні
Категорія ---,