ІННОВАЦІЙНИЙ МАРКЕТИНГ ЯК УМОВА РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВ ФАРМАЦЕВТИЧНОЇ ІНДУСТРІЇ В КОНТЕКСТІ ЦИФРОВІЗАЦІЇ

Назва статтіІННОВАЦІЙНИЙ МАРКЕТИНГ ЯК УМОВА РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВ ФАРМАЦЕВТИЧНОЇ ІНДУСТРІЇ В КОНТЕКСТІ ЦИФРОВІЗАЦІЇ
ПосиланняТерент'єва Н. В., Матюш Ю. . ІННОВАЦІЙНИЙ МАРКЕТИНГ ЯК УМОВА РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВ ФАРМАЦЕВТИЧНОЇ ІНДУСТРІЇ В КОНТЕКСТІ ЦИФРОВІЗАЦІЇ. Актуальні проблеми економіки. 2023. № №9 (267). . C. 49-56. URL: https://eco-science.net/wp-content/uploads/2023/09/09.23._topic_Natalya-V.-Terenteva-Julia-Matyush-49-56.pdf.
Електронне посиланняhttps://eco-science.net/wp-content/uploads/2023/09/09.23._topic_Natalya-V.-Terenteva-Julia-Matyush-49-56.pdf
Автори
  • Терент'єва Наталія Валеріївна; Terentieva Nataliia ;
  • Матюш Ю. ; ;
Назва журналу (збірника)Актуальні проблеми економіки
Статус журнала (збірника)Вітчизняний фаховий
Рік видання2023
Том
Номер (випуск)№9 (267).
Номери сторінок49-56
Кількість друкованих аркушів0.30
Галузь наукиСоціогуманітарні
Мова виданняУкраїнська
Категорія
Публікація в періодичному виданні
Категорія FAHOVYI, Б,