Інструменти трейд – маркетингу як спосіб одержання конкурентних переваг

Назва статтіІнструменти трейд – маркетингу як спосіб одержання конкурентних переваг
ПосиланняТерент'єва Н. В., Сіталова В. Інструменти трейд – маркетингу як спосіб одержання конкурентних переваг. Актуальні проблеми економіки. 2023. № №9 (267). . C. 66-73. URL: https://eco-science.net/wp-content/uploads/2023/09/09.23._topic_Natalya-V.-TerentevaValeriia-Sitalova-66-73.pdf.
Електронне посиланняhttps://eco-science.net/wp-content/uploads/2023/09/09.23._topic_Natalya-V.-TerentevaValeriia-Sitalova-66-73.pdf
Автори
  • Терент'єва Наталія Валеріївна; Terentieva Nataliia ;
  • ; Сіталова В. ;
Назва журналу (збірника)Актуальні проблеми економіки
Статус журнала (збірника)Вітчизняний фаховий
Рік видання2023
Том
Номер (випуск)№9 (267).
Номери сторінок66-73
Кількість друкованих аркушів0.30
Галузь наукиСоціогуманітарні
Мова виданняУкраїнська
Категорія
Публікація в періодичному виданні
Категорія FAHOVYI, Б,