Brand Storytelling in the Age of Short Attention Spans: Strategies for Effective Communication.

Назва статтіBrand Storytelling in the Age of Short Attention Spans: Strategies for Effective Communication.
ПосиланняПлеханова Т. Brand Storytelling in the Age of Short Attention Spans: Strategies for Effective Communication. Marketing and Branding Research. 2023. Т. 10. № 1. C. 1 – 16. URL: https://eurokd.com/journal/jd/22. .
Електронне посиланняhttps://eurokd.com/journal/jd/22.
Автори
  • Плеханова Тетяна Миколаївна; Plekhanova Tatyana ;
Назва журналу (збірника)Marketing and Branding Research
Статус журнала (збірника)Закордонний
Рік видання2023
Том10
Номер (випуск)1
Номери сторінок1 – 16
Кількість друкованих аркушів1.50
Галузь наукиСоціогуманітарні
Мова виданняАнглійська
Категорія
Публікація в періодичному виданні
Категорія ---,