Marketing Audit as a Tool for Assessing Business Performance

Назва статтіMarketing Audit as a Tool for Assessing Business Performance
Посилання FESHCHUR I. ., HURZHYI N. ., KUZMINSKA Y. ., DANCHENKO O. ., HORIASHCHENKO . . Marketing Audit as a Tool for Assessing Business Performance. Theoretical and Practical Research in Economic Fields. 2023. Т. XVI. № 2(28). C. 438-456. URL: https://journals.aserspublishing.eu/tpref/article/view/8227.
Електронне посиланняhttps://journals.aserspublishing.eu/tpref/article/view/8227
Автори
  • FESHCHUR Iryna ; ;
  • HURZHYI Nataliia ; ;
  • KUZMINSKA Yuliia ; ;
  • DANCHENKO Olena ; ;
  • HORIASHCHENKO Yuliia ; ;
Назва журналу (збірника)Theoretical and Practical Research in Economic Fields
Статус журнала (збірника)Закордонний
Рік видання2023
ТомXVI
Номер (випуск)2(28)
Номери сторінок438-456
Кількість друкованих аркушів1.20
Галузь наукиСоціогуманітарні
Мова виданняАнглійська
Категорія
Публікація в періодичному виданні
Категорія SCOPUS,