ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ ЯК ОСНОВА ЯКОСТІ Й УСПІШНОСТІ УРОКУ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ТА ЛІТЕРАТУРИ (З ДОСВІДУ РОБОТИ ЗАПОРІЗЬКОЇ СПЕЦІАЛІЗОВАНОЇ ШКОЛИ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ № 18)

Назва статтіІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ ЯК ОСНОВА ЯКОСТІ Й УСПІШНОСТІ УРОКУ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ТА ЛІТЕРАТУРИ (З ДОСВІДУ РОБОТИ ЗАПОРІЗЬКОЇ СПЕЦІАЛІЗОВАНОЇ ШКОЛИ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ № 18)
ПосиланняТимошенко Ю. Ю. ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ ЯК ОСНОВА ЯКОСТІ Й УСПІШНОСТІ УРОКУ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ТА ЛІТЕРАТУРИ (З ДОСВІДУ РОБОТИ ЗАПОРІЗЬКОЇ СПЕЦІАЛІЗОВАНОЇ ШКОЛИ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ № 18). Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітніх школах. 2012. Т. -. № 22(75). C. 407-415. URL: http://www.pedagogy-journal.kpu.zp.ua/archive/2012/22/65.pdf.
Електронне посиланняhttp://www.pedagogy-journal.kpu.zp.ua/archive/2012/22/65.pdf
Автори
  • Тимошенко Юлія Юріївна; Tymoshenko Yuliia ;
Назва журналу (збірника)Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітніх школах
Статус журнала (збірника)Вітчизняний фаховий
Рік видання2012
Том-
Номер (випуск)22(75)
Номери сторінок407-415
Кількість друкованих аркушів583
Галузь наукиСоціогуманітарні
Мова виданняУкраїнська
Категорія
Публікація в періодичному виданні
Категорія Б,