ДНК та піраміда бренду як складова маркетингових інструментів впливу на поведінку споживача

Назва статтіДНК та піраміда бренду як складова маркетингових інструментів впливу на поведінку споживача
ПосиланняМалтиз В. В., Вовченко Д. ., Панфьоров Д. . ДНК та піраміда бренду як складова маркетингових інструментів впливу на поведінку споживача. Актуальні проблеми економіки. 2023. № №10 (268). C. 31-38. URL: https://eco-science.net/wp-content/uploads/2023/10/10.23._topic_%E2%80%83Viktoriya-V.-Maltuz-Denis-V.-Vovchenko-Dmytro-M.-Panfyorov-31-38.pdf.
Електронне посиланняhttps://eco-science.net/wp-content/uploads/2023/10/10.23._topic_%E2%80%83Viktoriya-V.-Maltuz-Denis-V.-Vovchenko-Dmytro-M.-Panfyorov-31-38.pdf
Автори
  • Малтиз Вікторія Віталіївна; Maltuz Viktorija ;
  • Вовченко Денис ; ;
  • Панфьоров Дмитро ; ;
Назва журналу (збірника)Актуальні проблеми економіки
Статус журнала (збірника)Вітчизняний фаховий
Рік видання2023
Том
Номер (випуск)№10 (268)
Номери сторінок31-38
Кількість друкованих аркушів2
Галузь наукиСоціогуманітарні
Мова виданняУкраїнська
Категорія
Публікація в періодичному виданні
Категорія FAHOVYI, Б,