Сучасний рекламний дискурс крізь призму наукових розвідок із соціальних комунікацій (2008-2017 рр.)

Назва статтіСучасний рекламний дискурс крізь призму наукових розвідок із соціальних комунікацій (2008-2017 рр.)
ПосиланняСучасний рекламний дискурс крізь призму наукових розвідок із соціальних комунікацій (2008-2017 рр.). Нова філологія. . 2019. № № 75. C. 15-20.
Електронне посилання
Автори
Назва журналу (збірника)Нова філологія.
Статус журнала (збірника)Вітчизняний фаховий
Рік видання2019
Том
Номер (випуск) № 75
Номери сторінок15-20
Кількість друкованих аркушів0.50
Галузь наукиСоціогуманітарні
Мова виданняУкраїнська
Категорія
Публікація в періодичному виданні
Категорія FAHOVYI, Б,