Toggle navigation
СИНАП ЗНУ
Головна
Довідка
Реєстрація
Вхід
Головна
Публікації
Сучасний рекламний дискурс крізь призму наукових розвідок із соціальних комунікацій (2008-2017 рр.)
Сучасний рекламний дискурс крізь призму наукових розвідок із соціальних комунікацій (2008-2017 рр.)
Назва статті
Сучасний рекламний дискурс крізь призму наукових розвідок із соціальних комунікацій (2008-2017 рр.)
Посилання
Сучасний рекламний дискурс крізь призму наукових розвідок із соціальних комунікацій (2008-2017 рр.).
Нова філологія.
. 2019. № № 75. C. 15-20.
Електронне посилання
Автори
Назва журналу (збірника)
Нова філологія.
Статус журнала (збірника)
Вітчизняний фаховий
Рік видання
2019
Том
Номер (випуск)
№ 75
Номери сторінок
15-20
Кількість друкованих аркушів
0.50
Галузь науки
Соціогуманітарні
Мова видання
Українська
Категорія
Публікація в періодичному виданні
Категорія FAHOVYI, Б,