Сучасні стратегії stp-маркетингу бізнес-структур в умовах індустрії 4.0

Назва статтіСучасні стратегії stp-маркетингу бізнес-структур в умовах індустрії 4.0
ПосиланняОлійник М. О., Головань О. О., Маркова С. В. Сучасні стратегії stp-маркетингу бізнес-структур в умовах індустрії 4.0. Галицький економічний вісник. 2023. Т. 83. № 4. C. 97-105. URL: https://doi.org/10.33108/galicianvisnyk_tntu2023.04.097.
Електронне посиланняhttps://doi.org/10.33108/galicianvisnyk_tntu2023.04.097
Автори
  • Маркова Світлана Вікторівна; Markova Svitlana ;
  • Головань Ольга Олексіївна; Holovan Olha ;
  • Олійник Максим Олександрович; Oliinyk Maksym ;
Назва журналу (збірника)Галицький економічний вісник
Статус журнала (збірника)Вітчизняний фаховий
Рік видання2023
Том83
Номер (випуск)4
Номери сторінок97-105
Кількість друкованих аркушів12
Галузь наукиСоціогуманітарні
Мова виданняУкраїнська
Категорія
Публікація в періодичному виданні
Категорія FAHOVYI, Б,