Соціальна реклама: сутність та структура поняття у науковій рецепції

Назва публікації Соціальна реклама: сутність та структура поняття у науковій рецепції
ПосиланняСанакоєва Н. Д., Гарбуз Л. М. Соціальна реклама: сутність та структура поняття у науковій рецепції. The XXII International Scientific and Practical Conference «Modern scientific space and learning in special conditions», May 05 – 07, Toronto, Canada. Торонто: European Conference, 2023. C. Р.14-17. URL: https://eu-conf.com/wp-content/uploads/2023/06/MODERN-SCIENTIFIC-SPACE-AND-LEARNING-IN-SPECIAL-CONDITIONS.pdf.
Електронне посиланняhttps://eu-conf.com/wp-content/uploads/2023/06/MODERN-SCIENTIFIC-SPACE-AND-LEARNING-IN-SPECIAL-CONDITIONS.pdf
Автори
  • Санакоєва Наталя Дмитрівна; Sanakoieva Natalia ;
  • Гарбуз Лілія Миколаївна; ;
Повна назва збірника матеріалів конференціїThe XXII International Scientific and Practical Conference «Modern scientific space and learning in special conditions», May 05 – 07, Toronto, Canada.
Рівень конференціїМіжнародна (закордонна)
Рік публікації2023
Том
Номер (випуск)
Номери сторінокР.14-17
Кількість друкованих аркушів0.10
Галузь наукиСоціогуманітарні
Мова виданняУкраїнська