КОНЦЕПЦІЯ ЦИФРОВОГО МАРКЕТИНГУ 4.0: ЕВОЛЮЦІЯ, ХАРАКТЕРИСТИКА, ТИПОЛОГІЯ

Назва статтіКОНЦЕПЦІЯ ЦИФРОВОГО МАРКЕТИНГУ 4.0: ЕВОЛЮЦІЯ, ХАРАКТЕРИСТИКА, ТИПОЛОГІЯ
ПосиланняАжажа М. А., Фурсін О. О., Венгер О. М., ВЕНГЕР О. М. КОНЦЕПЦІЯ ЦИФРОВОГО МАРКЕТИНГУ 4.0: ЕВОЛЮЦІЯ, ХАРАКТЕРИСТИКА, ТИПОЛОГІЯ. Humanities studies: Collection of Scientific Papers / Ed. V. Voronkova. Zaporozhzhia: Publishing house “Helvetica”, . 2023. № 14(91). C. 135-147. URL: http://humstudies.com.ua/article/view/277864.
Електронне посиланняhttp://humstudies.com.ua/article/view/277864
Автори
  • Ажажа Марина Андріївна; Azhazha Maryna ;
  • Фурсін Олександр Олександрович; Fursin Aleksandr ;
  • Венгер Ольга Миколаївна; Venger Olga ;
  • ВЕНГЕР Ольга Миколаївна; Venger Olga ;
Назва журналу (збірника)Humanities studies: Collection of Scientific Papers / Ed. V. Voronkova. Zaporozhzhia: Publishing house “Helvetica”,
Статус журнала (збірника)
Рік видання2023
Том
Номер (випуск)14(91)
Номери сторінок135-147
Кількість друкованих аркушів12
Галузь наукиСоціогуманітарні
Мова виданняУкраїнська
Категорія
Публікація в періодичному виданні
Категорія Б,