Innovative tourism and hospitality marketing strategies through the social ethics and social policy prisms

Назва статтіInnovative tourism and hospitality marketing strategies through the social ethics and social policy prisms
ПосиланняBortnykov Y. ., Zakharova S. ., Marchenko O. ., Verkhovod I. ., Harbar H. . Innovative tourism and hospitality marketing strategies through the social ethics and social policy prisms. Cuestiones Políticas. 2023. № 41(77). C. 569–583. URL: https://produccioncientificaluz.org/index.php/cuestiones/article/view/40200.
Електронне посиланняhttps://produccioncientificaluz.org/index.php/cuestiones/article/view/40200
Автори
  • Bortnykov Y ; ;
  • Zakharova S ; ;
  • Marchenko O ; ;
  • Verkhovod I ; ;
  • Harbar H ; ;
Назва журналу (збірника)Cuestiones Políticas
Статус журнала (збірника)Закордонний
Рік видання2023
Том
Номер (випуск)41(77)
Номери сторінок569–583
Кількість друкованих аркушів1.20
Галузь наукиСоціогуманітарні
Мова виданняАнглійська
Категорія
Публікація в періодичному виданні
Категорія WOS,