Створення комп'ютерної гри "Змійка" засобами візуального програмування SCRATCH

Назва статтіСтворення комп'ютерної гри "Змійка" засобами візуального програмування SCRATCH
ПосиланняТітова О. О. Створення комп'ютерної гри "Змійка" засобами візуального програмування SCRATCH. Вісник Кременчуцького національного університету імені Михайла Остроградського . 2022. № 2(133). C. 61-65.
Електронне посилання
Автори
  • Тітова Ольга Олександрівна; Titova Olha ;
Назва журналу (збірника)Вісник Кременчуцького національного університету імені Михайла Остроградського
Статус журнала (збірника)Вітчизняний фаховий
Рік видання2022
Том
Номер (випуск)2(133)
Номери сторінок61-65
Кількість друкованих аркушів1
Галузь наукиПриродничо-математичні і технічні
Мова виданняУкраїнська
Категорія
Публікація в періодичному виданні
Категорія FAHOVYI, Б,