Організація маркетингової діяльності в туристичній сфері: сучасний підхід

Назва статтіОрганізація маркетингової діяльності в туристичній сфері: сучасний підхід
ПосиланняШишкін В. О., Онищенко О. А. Організація маркетингової діяльності в туристичній сфері: сучасний підхід. Менеджмент та підприємництво: тренди розвитку. 2023. Т. 1. № 23. C. 84-96. URL: https://management-journal.org.ua/index.php/journal/article/view/427.
Електронне посиланняhttps://management-journal.org.ua/index.php/journal/article/view/427
Автори
  • Онищенко Оксана Анатоліївна; Onyshchenko Oksana ;
  • Шишкін Віктор Олександрович; Shyshkin Viktor ;
Назва журналу (збірника)Менеджмент та підприємництво: тренди розвитку
Статус журнала (збірника)Вітчизняний фаховий
Рік видання2023
Том1
Номер (випуск)23
Номери сторінок84-96
Кількість друкованих аркушів0.80
Галузь наукиСоціогуманітарні
Мова виданняАнглійська
Категорія
Публікація в періодичному виданні
Категорія FAHOVYI, Б,