Вартість бренду та капітал бренду: сутність, відмінність та взаємозв’язок

Назва статтіВартість бренду та капітал бренду: сутність, відмінність та взаємозв’язок
ПосиланняГуржій Н. М. Вартість бренду та капітал бренду: сутність, відмінність та взаємозв’язок. Менеджмент та підприємництво: тренди розвитку . 2022. Т. 4. № 22. C. 60-68. URL: https://management-journal.org.ua/index.php/journal/article/view/414/211.
Електронне посиланняhttps://management-journal.org.ua/index.php/journal/article/view/414/211
Автори
  • Гуржій Наталія Миколаївна; Huurzhyi Natalia ;
Назва журналу (збірника)Менеджмент та підприємництво: тренди розвитку
Статус журнала (збірника)Вітчизняний фаховий
Рік видання2022
Том4
Номер (випуск)22
Номери сторінок60-68
Кількість друкованих аркушів0.50
Галузь наукиСоціогуманітарні
Мова виданняУкраїнська
Категорія
Публікація в періодичному виданні
Категорія FAHOVYI, Б,