Про основні тренди рекламування в умовах пандемії.

Назва статтіПро основні тренди рекламування в умовах пандемії.
ПосиланняБерезенко В. В., Іванець Т. О. Про основні тренди рекламування в умовах пандемії. Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції "Соціальні комунікації: інструменти, технологія і практика" . 26-27 лютого 2021 р. 2022. C. Сю60-63.
Електронне посилання
Автори
  • Березенко Віта Віталіївна; Berezenko Vita ;
  • Іванець Тетяна Олександрівна; Ivanets Tatyana ;
Назва журналу (збірника)Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції "Соціальні комунікації: інструменти, технологія і практика" . 26-27 лютого 2021 р
Статус журнала (збірника)Вітчизняний нефаховий
Рік видання2022
Том
Номер (випуск)
Номери сторінокСю60-63
Кількість друкованих аркушів0.30
Галузь наукиСоціогуманітарні
Мова виданняУкраїнська
Категорія
Публікація в періодичному виданні
Категорія ---,