. Neurotechnologies in the advertising industry: Legal and ethical aspects

Назва статті. Neurotechnologies in the advertising industry: Legal and ethical aspects
ПосиланняБерезенко В. В., Санакоєва Н. Д., Любченко Ю. В., Санакоєв Д., Скрябін О. . . Neurotechnologies in the advertising industry: Legal and ethical aspects. Innovative Marketing. 2021. Т. Т.17. № 2. C. 189-201. URL: https://www.businessperspectives.org/images/pdf/applications/publishing/templates/article/assets/15239/IM_2021_02_Skriabin.pdf. .
Електронне посиланняhttps://www.businessperspectives.org/images/pdf/applications/publishing/templates/article/assets/15239/IM_2021_02_Skriabin.pdf.
Автори
  • Санакоєва Наталя Дмитрівна; Sanakoieva Natalia ;
  • Любченко Юлія Валеріївна; Liubchenko Yuliia ;
  • Березенко Віта Віталіївна; Berezenko Vita ;
  • Санакоєв Дмитро ; ;
  • Скрябін Олег ; ;
Назва журналу (збірника)Innovative Marketing
Статус журнала (збірника)
Рік видання2021
ТомТ.17
Номер (випуск)2
Номери сторінок189-201
Кількість друкованих аркушів0.50
Галузь наукиСоціогуманітарні
Мова виданняАнглійська
Категорія
Публікація в періодичному виданні
Категорія А,