Дослідження уподобань та якості обслуговування споживачів

Назва частиниДослідження уподобань та якості обслуговування споживачів
ПосиланняГоловань О. О. Дослідження уподобань та якості обслуговування споживачів. В кн.: Сучасні вектори розвитку менеджменту міжнародного бізнесу : колективна монографія / за загальною редакцією Д.Т. Бікулова, О.М. Олійника. Запоріжжя, ЗНУ. 2023. 467 с. / За загальною редакцією Бікулов Д. Т., Олійник О. М. ЗНУ: ЗНУ. 2023 C. 7-41.
Електронне посилання
Автори частини
  • Головань Ольга Олексіївна; Holovan Olha ;
Назва книги (монографії)Сучасні вектори розвитку менеджменту міжнародного бізнесу : колективна монографія / за загальною редакцією Д.Т. Бікулова, О.М. Олійника. Запоріжжя, ЗНУ. 2023. 467 с.
Автори книги (монографії)
ISBN
Назва видавництваЗНУ
Місто видавництваЗНУ
Країна видавництваУкраїна
Рік видання2023
Сторінки7-41
Кількість друкованих аркушів1.50
Галузь наукиСоціогуманітарні
Мова виданняУкраїнська
За загальною редакцієюБікулов Д. Т. Олійник О. М.