Назва статті | Inclusive Educational Spaces and Social Pedagogical Recognition: Interaction- and Social-Pedagogy-Inspired Analysis of Space Dynamics in Compulsory, Upper-Secondary and Post-Secondary Education |
---|---|
Посилання | Basic G. ., Lokareva G. V. Inclusive Educational Spaces and Social Pedagogical Recognition: Interaction- and Social-Pedagogy-Inspired Analysis of Space Dynamics in Compulsory, Upper-Secondary and Post-Secondary Education. Education Sciences. 2021. № 11. C. 1-50. URL: https://doi.org/10.3390/educsci11110754. |
Електронне посилання | https://doi.org/10.3390/educsci11110754 |
Автори |
|
Назва журналу (збірника) | Education Sciences |
Статус журнала (збірника) | Закордонний |
Рік видання | 2021 |
Том | |
Номер (випуск) | 11 |
Номери сторінок | 1-50 |
Кількість друкованих аркушів | 17 |
Галузь науки | Соціогуманітарні |
Мова видання | Англійська |
Категорія | Публікація в періодичному виданні Категорія WOS, |