Inclusive Educational Spaces and Social Pedagogical Recognition: Interaction- and Social-Pedagogy-Inspired Analysis of Space Dynamics in Compulsory, Upper-Secondary and Post-Secondary Education

Назва статтіInclusive Educational Spaces and Social Pedagogical Recognition: Interaction- and Social-Pedagogy-Inspired Analysis of Space Dynamics in Compulsory, Upper-Secondary and Post-Secondary Education
ПосиланняBasic G. ., Lokareva G. V. Inclusive Educational Spaces and Social Pedagogical Recognition: Interaction- and Social-Pedagogy-Inspired Analysis of Space Dynamics in Compulsory, Upper-Secondary and Post-Secondary Education. Education Sciences. 2021. № 11. C. 1-50. URL: https://doi.org/10.3390/educsci11110754.
Електронне посиланняhttps://doi.org/10.3390/educsci11110754
Автори
  • Basic Goran ; ;
  • Lokareva Galina Vasylivna; ;
Назва журналу (збірника)Education Sciences
Статус журнала (збірника)Закордонний
Рік видання2021
Том
Номер (випуск)11
Номери сторінок1-50
Кількість друкованих аркушів17
Галузь наукиСоціогуманітарні
Мова виданняАнглійська
Категорія
Публікація в періодичному виданні
Категорія WOS,