The impact of brand social media marketing on the dynamics of the company’s share value

Назва статтіThe impact of brand social media marketing on the dynamics of the company’s share value
ПосиланняЧернявська Л. В., Бондаренко І. С., Лебідь Н. М. The impact of brand social media marketing on the dynamics of the company’s share value. Business: Theory and Practice. 2023. № 24(1). C. 24-32. URL: https://doi.org/10.3846/btp.2023.17117.
Електронне посиланняhttps://doi.org/10.3846/btp.2023.17117
Автори
  • Бондаренко Ірина Станіславівна; Bondarenko Iryna ;
  • Лебідь Наталія Михайлівна; Lebid Nataliia ;
  • Чернявська Людмила Віталіївна; Cherniavska Liudmyla ;
Назва журналу (збірника)Business: Theory and Practice
Статус журнала (збірника)Закордонний
Рік видання2023
Том
Номер (випуск)24(1)
Номери сторінок24-32
Кількість друкованих аркушів0.50
Галузь наукиСоціогуманітарні
Мова виданняАнглійська
Категорія
Публікація в періодичному виданні
Категорія SCOPUS,