Прев'ю на телебаченні як інструмент привернення уваги глядача

Назва статтіПрев'ю на телебаченні як інструмент привернення уваги глядача
ПосиланняТернова А. І. Прев'ю на телебаченні як інструмент привернення уваги глядача. Міжкультурна комунікація в контексті глобалізаційного діалогу: стратегії розвитку : матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної конференції, 25–26 листопада 2022 р., м. Одеса. Ч. 2. Львів – Торунь : Liha-Pres. 2022. Т. 2. C. 268-272. URL: doi.org/10.36059/978-966-397-280-0-80 (http://catalog.liha-pres.eu/index.php/liha-pres/catalog/view/177/3070/7152-1).
Електронне посиланняdoi.org/10.36059/978-966-397-280-0-80 (http://catalog.liha-pres.eu/index.php/liha-pres/catalog/view/177/3070/7152-1)
Автори
  • Тернова Алла Іллівна; Ternova Alla ;
Назва журналу (збірника)Міжкультурна комунікація в контексті глобалізаційного діалогу: стратегії розвитку : матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної конференції, 25–26 листопада 2022 р., м. Одеса. Ч. 2. Львів – Торунь : Liha-Pres
Статус журнала (збірника)Вітчизняний нефаховий
Рік видання2022
Том2
Номер (випуск)
Номери сторінок268-272
Кількість друкованих аркушів0.30
Галузь наукиСоціогуманітарні
Мова виданняУкраїнська
Категорія
Публікація в періодичному виданні
Категорія ---,