КУЛЬТУРНІ ФАКТОРИ В БІЗНЕСІ ТА МІЖНАРОДНОМУ МАРКЕТИНГУ

Назва статтіКУЛЬТУРНІ ФАКТОРИ В БІЗНЕСІ ТА МІЖНАРОДНОМУ МАРКЕТИНГУ
ПосиланняГамова О. В., Вертель М. О. КУЛЬТУРНІ ФАКТОРИ В БІЗНЕСІ ТА МІЖНАРОДНОМУ МАРКЕТИНГУ. Фінансові стратегії інноваційного розвитку економіки. 2022. № 1(53). C. 77-80. URL: http://journalsofznu.zp.ua/index.php/economics/article/view/2872.
Електронне посиланняhttp://journalsofznu.zp.ua/index.php/economics/article/view/2872
Автори
  • Гамова Оксана Вікторівна; Hamova Oksana ;
  • Вертель М. О.; ;
Назва журналу (збірника)Фінансові стратегії інноваційного розвитку економіки
Статус журнала (збірника)Вітчизняний фаховий
Рік видання2022
Том
Номер (випуск)1(53)
Номери сторінок77-80
Кількість друкованих аркушів5
Галузь наукиСоціогуманітарні
Мова виданняАнглійська
Категорія
Публікація в періодичному виданні
Категорія Б,