Аналіз розробки айдентики туристичного бренду (на прикладі м. Запоріжжя).

Назва статтіАналіз розробки айдентики туристичного бренду (на прикладі м. Запоріжжя).
ПосиланняЛюта Д. А., Сидорук А. В., Бортников Є. Г. Аналіз розробки айдентики туристичного бренду (на прикладі м. Запоріжжя). Науково-практичний журнал «Регіональна економіка». 2021. Т. -. № № 3 (101). C. 67-72. URL: -.
Електронне посилання-
Автори
  • Сидорук Анна Вікторівна; Sydoruk Anna ;
  • Люта Дарина Анатоліївна; Liuta Daryna ;
  • Бортников Євгеній Геннадійович; Bortnikov Eugeny ;
Назва журналу (збірника)Науково-практичний журнал «Регіональна економіка»
Статус журнала (збірника)Вітчизняний фаховий
Рік видання2021
Том-
Номер (випуск)№ 3 (101)
Номери сторінок67-72
Кількість друкованих аркушів2.50
Галузь наукиСоціогуманітарні
Мова виданняУкраїнська
Категорія
Публікація в періодичному виданні
Категорія Б,