Етичні підстави інноваційних стратегій маркетингової діяльності в галузі гостинності

Назва частиниЕтичні підстави інноваційних стратегій маркетингової діяльності в галузі гостинності
ПосиланняБортников Є. Г. Етичні підстави інноваційних стратегій маркетингової діяльності в галузі гостинності. В кн.: Маковецька Н. В., Безкоровайна Л. В., Сидорук А. В. Формування сучасних концепцій управління туризмом та готельно-ресторанним бізнесом в умовах парадигми сталого розвитку: кол. моногр. Запоріжжя: ЗНУ. 2022 C. 127-160.
Електронне посилання
Автори частини
  • Безкоровайна Лариса Вікторівна; Bezkorovaina Larysa ;
  • Сидорук Анна Вікторівна; Sydoruk Anna ;
  • Маковецька Наталія Валеріївна; Makovetska Natalia ;
  • Бортников Євгеній Геннадійович; Bortnikov Eugeny ;
Назва книги (монографії)Формування сучасних концепцій управління туризмом та готельно-ресторанним бізнесом в умовах парадигми сталого розвитку: кол. моногр.
Автори книги (монографії)Маковецька Н. В. Безкоровайна Л. В. Сидорук А. В.
ISBN
Назва видавництваЗНУ
Місто видавництваЗапоріжжя
Країна видавництваУкраїна
Рік видання2022
Сторінки127-160
Кількість друкованих аркушів1.50
Галузь наукиСоціогуманітарні
Мова виданняУкраїнська
За загальною редакцією