ОСОБЛИВОСТІ ПЕРЕКЛАДУ АНГЛОМОВНИХ ПУБЛІЧНИХ ПРОМОВ (НА МАТЕРІАЛАХ ДОПОВІДЕЙ КОНФЕРЕНЦІЇ TECHNOLOGY ENTERTAINMENT DESIGN TALKS (TED-TALKS))

Назва статтіОСОБЛИВОСТІ ПЕРЕКЛАДУ АНГЛОМОВНИХ ПУБЛІЧНИХ ПРОМОВ (НА МАТЕРІАЛАХ ДОПОВІДЕЙ КОНФЕРЕНЦІЇ TECHNOLOGY ENTERTAINMENT DESIGN TALKS (TED-TALKS))
ПосиланняЗапольських С. П., Запольських А. Ю. ОСОБЛИВОСТІ ПЕРЕКЛАДУ АНГЛОМОВНИХ ПУБЛІЧНИХ ПРОМОВ (НА МАТЕРІАЛАХ ДОПОВІДЕЙ КОНФЕРЕНЦІЇ TECHNOLOGY ENTERTAINMENT DESIGN TALKS (TED-TALKS)). Нова філологія. 2017. № 71. C. 43-47. URL: http://novafilolohiia.zp.ua/index.php/new-philology/article/view/189/187.
Електронне посиланняhttp://novafilolohiia.zp.ua/index.php/new-philology/article/view/189/187
Автори
  • Запольських Світлана Пeтрівна; Zapolskykh Svitlana ;
  • Запольських Артур Юрійович; ;
Назва журналу (збірника)Нова філологія
Статус журнала (збірника)Вітчизняний фаховий
Рік видання2017
Том
Номер (випуск)71
Номери сторінок43-47
Кількість друкованих аркушів0.20
Галузь наукиСоціогуманітарні
Мова виданняУкраїнська
Категорія
Публікація в періодичному виданні
Категорія FAHOVYI, Б,