Формування моделі реклами та напрями її впровадження в умовах інформаційно-інноваційного суспільства.

Назва публікації Формування моделі реклами та напрями її впровадження в умовах інформаційно-інноваційного суспільства.
ПосиланняНікітенко В., Ібрагімов Р. . Формування моделі реклами та напрями її впровадження в умовах інформаційно-інноваційного суспільства. Цифрова трансформація соціо-економічних, управлінських та освітянських систем сучасного суспільства. Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції 23-24 листопада 2022 року Запоріжжя: ЗНУ, 2022. C. 190-198. URL: формується.
Електронне посиланняформується
Автори
  • Нікітенко Віталіна Олександрівна; Nikitenko Vitalina ;
  • ; Ібрагімов Раміл ;
Повна назва збірника матеріалів конференціїЦифрова трансформація соціо-економічних, управлінських та освітянських систем сучасного суспільства. Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції 23-24 листопада 2022 року
Рівень конференціїМіжнародна (вітчизняна)
Рік публікації2022
Том
Номер (випуск)
Номери сторінок190-198
Кількість друкованих аркушів0.80
Галузь наукиСоціогуманітарні
Мова виданняУкраїнська