Digital banking in the marketing mix and human resource management: improving the approach to the assessment as an innovative component /

Назва статтіDigital banking in the marketing mix and human resource management: improving the approach to the assessment as an innovative component /
ПосиланняZherdetska L. ., Diatlova Y. ., Diatlova V. ., Derkach J. ., Goncharenko A. ., Zos-Kior M. . Digital banking in the marketing mix and human resource management: improving the approach to the assessment as an innovative component /. Banco digital no mix de marketing e gestão de recursos humanos: melhorar a abordagem da avaliação como componente inovador. Laplage Em Revista,. 2021. № 7(3A). C. 111-119. URL: https://doi.org/10.24115/S2446-6220202173A1386.
Електронне посиланняhttps://doi.org/10.24115/S2446-6220202173A1386
Автори
  • Zherdetska L ; ;
  • Diatlova Y ; ;
  • Diatlova V ; ;
  • Derkach J ; ;
  • Goncharenko A ; ;
  • Zos-Kior M ; ;
Назва журналу (збірника)Banco digital no mix de marketing e gestão de recursos humanos: melhorar a abordagem da avaliação como componente inovador. Laplage Em Revista,
Статус журнала (збірника)Закордонний
Рік видання2021
Том
Номер (випуск)7(3A)
Номери сторінок111-119
Кількість друкованих аркушів0.75
Галузь наукиСоціогуманітарні
Мова виданняАнглійська
Категорія
Публікація в періодичному виданні
Категорія WOS,