Система планування маркетингу на підприємстві та принципи її формування

Назва статтіСистема планування маркетингу на підприємстві та принципи її формування
ПосиланняКорінєв В. Л. Система планування маркетингу на підприємстві та принципи її формування. Глобальні аспекти світового господарства та міжнародних відносин в умовах нестабільності економіки. 2017. C. 453-467.
Електронне посилання
Автори
  • ; Корінєв Валентин ;
Назва журналу (збірника)Глобальні аспекти світового господарства та міжнародних відносин в умовах нестабільності економіки
Статус журнала (збірника)Закордонний
Рік видання2017
Том
Номер (випуск)
Номери сторінок453-467
Кількість друкованих аркушів0.70
Галузь наукиПриродничо-математичні і технічні
Мова виданняРосійська
Категорія
Публікація в періодичному виданні
Категорія ---,