Обгрунтування маркетингової стратегії підприємства з урахуванням її стратегічного й тактичного аспектів

Назва статтіОбгрунтування маркетингової стратегії підприємства з урахуванням її стратегічного й тактичного аспектів
ПосиланняКорінєв В. Обгрунтування маркетингової стратегії підприємства з урахуванням її стратегічного й тактичного аспектів. Глобальні аспекти світового господарства та міжнародних відносин в умовах нестабільності економіки. 2016. C. 419-429.
Електронне посилання
Автори
  • ; Корінєв Валентин ;
Назва журналу (збірника)Глобальні аспекти світового господарства та міжнародних відносин в умовах нестабільності економіки
Статус журнала (збірника)Закордонний
Рік видання2016
Том
Номер (випуск)
Номери сторінок419-429
Кількість друкованих аркушів0.50
Галузь наукиПриродничо-математичні і технічні
Мова виданняРосійська
Категорія
Публікація в періодичному виданні
Категорія ---,