Особливості організації маркетингової діяльності ринку тютюнових виробів

Назва статтіОсобливості організації маркетингової діяльності ринку тютюнових виробів
ПосиланняЩебликіна І. О., Щебликіна З. В., Лабенська Ю. Д. Особливості організації маркетингової діяльності ринку тютюнових виробів. Фінансові стратегії інноваційного розвитку економіки : збірник наукових праць. 2022. № 1. C. 111-116.
Електронне посилання
Автори
  • Щебликіна Інна Олександрівна; Scheblykina Inna ;
  • Щебликіна Зоя Вікторівна; ;
  • Лабенська Юлія Дмитрівна; ;
Назва журналу (збірника)Фінансові стратегії інноваційного розвитку економіки : збірник наукових праць
Статус журнала (збірника)
Рік видання2022
Том
Номер (випуск)1
Номери сторінок111-116
Кількість друкованих аркушів0.25
Галузь наукиПриродничо-математичні і технічні
Мова виданняАнглійська
Категорія
Публікація в періодичному виданні
Категорія Б,