Маркетингові комунікаційні стратегії підприємства в умовах цифровізації економіки

Назва статтіМаркетингові комунікаційні стратегії підприємства в умовах цифровізації економіки
ПосиланняГоломб В. В., Зеркаль А. В. Маркетингові комунікаційні стратегії підприємства в умовах цифровізації економіки. Міжнародний науковий журнал «Інтернаука». Серія: «Економічні науки». 2021. Т. 2. № 12(56). C. 15-21. URL: https://doi.org/10.25313/2520-2294-2021-12-7827.
Електронне посиланняhttps://doi.org/10.25313/2520-2294-2021-12-7827
Автори
  • Голомб Вікторія Володимирівна; Holomb Viktoriia ;
  • Зеркаль Анастасія Вікторівна; ;
Назва журналу (збірника)Міжнародний науковий журнал «Інтернаука». Серія: «Економічні науки»
Статус журнала (збірника)Вітчизняний фаховий
Рік видання2021
Том2
Номер (випуск)12(56)
Номери сторінок15-21
Кількість друкованих аркушів0.50
Галузь наукиСоціогуманітарні
Мова виданняУкраїнська
Категорія
Публікація в періодичному виданні
Категорія Б,