Промоція як різновид медіакомунікації: ефективність інструментарію журналістських акаунтів.

Назва частиниПромоція як різновид медіакомунікації: ефективність інструментарію журналістських акаунтів.
ПосиланняПлеханова Т. Промоція як різновид медіакомунікації: ефективність інструментарію журналістських акаунтів. В кн.: Медіазнавчі студії в євроінтеграційному дискурсі України: колективна монографія Київ: ВД «Гельветика». 2022 C. 89 - 119.
Електронне посилання
Автори частини
  • Плеханова Тетяна Миколаївна; Plekhanova Tatyana ;
Назва книги (монографії)Медіазнавчі студії в євроінтеграційному дискурсі України: колективна монографія
Автори книги (монографії)
ISBN
Назва видавництваВД «Гельветика»
Місто видавництваКиїв
Країна видавництваУкраїна
Рік видання2022
Сторінки89 - 119
Кількість друкованих аркушів1.60
Галузь наукиСоціогуманітарні
Мова виданняУкраїнська
За загальною редакцією