КОНСТРУЮВАННЯ ОБРАЗУ СОЦІОКУЛЬТУРНОЇ ДІЙСНОСТІ ЗАСОБАМИ ПОЛІТИЧНИХ ПРОМОВ (НА ПРИКЛАДІ НОВОРІЧНИХ ПРОМОВ ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ 2014–2017 РР.)

Назва статтіКОНСТРУЮВАННЯ ОБРАЗУ СОЦІОКУЛЬТУРНОЇ ДІЙСНОСТІ ЗАСОБАМИ ПОЛІТИЧНИХ ПРОМОВ (НА ПРИКЛАДІ НОВОРІЧНИХ ПРОМОВ ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ 2014–2017 РР.)
ПосиланняСанакоєва Н. Д., Закарлюка М. КОНСТРУЮВАННЯ ОБРАЗУ СОЦІОКУЛЬТУРНОЇ ДІЙСНОСТІ ЗАСОБАМИ ПОЛІТИЧНИХ ПРОМОВ (НА ПРИКЛАДІ НОВОРІЧНИХ ПРОМОВ ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ 2014–2017 РР.). Держава та регіони. Серія:Соціальні комунікації.. 2018. № №3 (35). C. 103-107.
Електронне посилання
Автори
  • Санакоєва Наталя Дмитрівна; ;
  • Закарлюка Марина Петрівна; ;
Назва журналу (збірника)Держава та регіони. Серія:Соціальні комунікації.
Статус журнала (збірника)Вітчизняний фаховий
Рік видання2018
Том
Номер (випуск)№3 (35)
Номери сторінок103-107
Кількість друкованих аркушів0.50
Галузь наукиСоціогуманітарні
Мова виданняУкраїнська
Категорія
Публікація в періодичному виданні
Категорія FAHOVYI, Б,