Управління проектами гостинності: ціноутворення, маркетингові стратегії, якість туристичних послуг.

Назва статтіУправління проектами гостинності: ціноутворення, маркетингові стратегії, якість туристичних послуг.
ПосиланняБезкоровайна Л. В. Управління проектами гостинності: ціноутворення, маркетингові стратегії, якість туристичних послуг. Адаптивне управління: теорія і практика. . 2021. № Серія Економіка , 10 (20). . C. 2021-05-10. URL: 2707-0654-10(20)-13.
Електронне посилання2707-0654-10(20)-13
Автори
  • Безкоровайна Лариса Вікторівна; Bezkorovaina Larysa ;
Назва журналу (збірника)Адаптивне управління: теорія і практика.
Статус журнала (збірника)Вітчизняний фаховий
Рік видання2021
Том
Номер (випуск) Серія Економіка , 10 (20).
Номери сторінок2021-05-10
Кількість друкованих аркушів2
Галузь наукиПриродничо-математичні і технічні
Мова виданняУкраїнська
Категорія
Публікація в періодичному виданні
Категорія Б,