Психолого-педагогічні аспекти формування толерантності до роботи в умовах інклюзивної освіти

Назва статтіПсихолого-педагогічні аспекти формування толерантності до роботи в умовах інклюзивної освіти
ПосиланняЗалановська Л. І. Психолого-педагогічні аспекти формування толерантності до роботи в умовах інклюзивної освіти. Психологічний часопис : збірник наукових праць. 2019. Т. 3. № 23. C. 180–193.. URL: http://www.irbis-nbuv.gov.ua/cgi-bin/irbis_nbuv/cgiirbis_64.exe?I21DBN=LINK&P21DBN=UJRN&Z21ID=&S21REF=10&S21CNR=20&S21STN=1&S21FMT=ASP_meta&C21COM=S&2_S21P03=FILA=&2_S21STR=psch_2019_3_14.
Електронне посиланняhttp://www.irbis-nbuv.gov.ua/cgi-bin/irbis_nbuv/cgiirbis_64.exe?I21DBN=LINK&P21DBN=UJRN&Z21ID=&S21REF=10&S21CNR=20&S21STN=1&S21FMT=ASP_meta&C21COM=S&2_S21P03=FILA=&2_S21STR=psch_2019_3_14
Автори
  • Залановська Леся Ігорівна; Zalanovska Lesia ;
Назва журналу (збірника)Психологічний часопис : збірник наукових праць
Статус журнала (збірника)Вітчизняний фаховий
Рік видання2019
Том3
Номер (випуск)23
Номери сторінок180–193.
Кількість друкованих аркушів0.30
Галузь наукиСоціогуманітарні
Мова виданняУкраїнська
Категорія
Публікація в періодичному виданні
Категорія Б,