Типи споживачів та стратегій споживчої поведінки: ціннісний та особистісний вимір

Назва статтіТипи споживачів та стратегій споживчої поведінки: ціннісний та особистісний вимір
ПосиланняТкалич М. Г., Закашанська Н. Типи споживачів та стратегій споживчої поведінки: ціннісний та особистісний вимір. Проблеми сучасної психології. 2022. № 1(24). C. 94-100.
Електронне посилання
Автори
  • Ткалич Маріанна Григорівна; Tkalych Marianna ;
  • Закашанська Наталія ; ;
Назва журналу (збірника)Проблеми сучасної психології
Статус журнала (збірника)Вітчизняний фаховий
Рік видання2022
Том
Номер (випуск)1(24)
Номери сторінок94-100
Кількість друкованих аркушів0.50
Галузь наукиСоціогуманітарні
Мова виданняУкраїнська
Категорія
Публікація в періодичному виданні
Категорія Б,