Використання візуального програмування для розвитку математичних здібностей здобувачів освіти

Назва статтіВикористання візуального програмування для розвитку математичних здібностей здобувачів освіти
ПосиланняТітова О. Використання візуального програмування для розвитку математичних здібностей здобувачів освіти. Педагогічні науки :теорія та практика . 2022. № 2(42). C. 181-187.
Електронне посилання
Автори
  • ; Тітова Ольга ;
Назва журналу (збірника)Педагогічні науки :теорія та практика
Статус журнала (збірника)Вітчизняний фаховий
Рік видання2022
Том
Номер (випуск)2(42)
Номери сторінок181-187
Кількість друкованих аркушів0.50
Галузь наукиПриродничо-математичні і технічні
Мова виданняУкраїнська
Категорія
Публікація в періодичному виданні
Категорія Б,