Neuropsychological approach in teaching children in the context of partnership pedagogy as a key component of NUS

Назва статтіNeuropsychological approach in teaching children in the context of partnership pedagogy as a key component of NUS
ПосиланняPiechka L. ., Voloshyn S. ., Muliar N. ., Turbar T. ., Boiaryn L. ., Vlasenko O. . Neuropsychological approach in teaching children in the context of partnership pedagogy as a key component of NUS. BRAIN. Broad Research in Artificial Intelligence and Neuroscience. 2022. Т. 13. № 1. C. 67-79. URL: https://lumenpublishing.com/journals/index.php/brain/article/view/4588.
Електронне посиланняhttps://lumenpublishing.com/journals/index.php/brain/article/view/4588
Автори
  • Turbar Tetiana ; ;
  • Piechka Larysa ; ;
  • Voloshyn Suzanna ; ;
  • Muliar Nataliia ; ;
  • Boiaryn Liliia ; ;
  • Vlasenko Olha ; ;
Назва журналу (збірника)BRAIN. Broad Research in Artificial Intelligence and Neuroscience
Статус журнала (збірника)Закордонний
Рік видання2022
Том13
Номер (випуск)1
Номери сторінок67-79
Кількість друкованих аркушів0.83
Галузь наукиСоціогуманітарні
Мова виданняАнглійська
Категорія
Публікація в періодичному виданні
Категорія WOS,