Online Learning Through LMSs: Comparative Assessment of Canvas and Moodle

Назва статтіOnline Learning Through LMSs: Comparative Assessment of Canvas and Moodle
ПосиланняХацер Г. О., Хацер М. В. Online Learning Through LMSs: Comparative Assessment of Canvas and Moodle. International Journal of Emerging Technologies in Learning. 2022. Т. 17. № 12. C. 184-200.. URL: https://doi.org/10.3991/ijet.v17i12.30999.
Електронне посиланняhttps://doi.org/10.3991/ijet.v17i12.30999
Автори
  • Хацер Ганна Олеексіївна; Khatser Ganna ;
  • Хацер Максим Володимирович; Khatser Maxim ;
Назва журналу (збірника)International Journal of Emerging Technologies in Learning
Статус журнала (збірника)Закордонний
Рік видання2022
Том17
Номер (випуск)12
Номери сторінок184-200.
Кількість друкованих аркушів0.67
Галузь наукиСоціогуманітарні
Мова виданняАнглійська
Категорія
Публікація в періодичному виданні
Категорія WOS,