Назва статті | Online Learning Through LMSs: Comparative Assessment of Canvas and Moodle |
---|---|
Посилання | Хацер Г. О., Хацер М. В. Online Learning Through LMSs: Comparative Assessment of Canvas and Moodle. International Journal of Emerging Technologies in Learning. 2022. Т. 17. № 12. C. 184-200.. URL: https://doi.org/10.3991/ijet.v17i12.30999. |
Електронне посилання | https://doi.org/10.3991/ijet.v17i12.30999 |
Автори |
|
Назва журналу (збірника) | International Journal of Emerging Technologies in Learning |
Статус журнала (збірника) | Закордонний |
Рік видання | 2022 |
Том | 17 |
Номер (випуск) | 12 |
Номери сторінок | 184-200. |
Кількість друкованих аркушів | 0.67 |
Галузь науки | Соціогуманітарні |
Мова видання | Англійська |
Категорія | Публікація в періодичному виданні Категорія WOS, |