КРИТЕРІЇ ТА ПОКАЗНИКИ СФОРМОВАНОСТІ ІНШОМОВНОЇ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ У КОЛЕДЖІ

Назва статтіКРИТЕРІЇ ТА ПОКАЗНИКИ СФОРМОВАНОСТІ ІНШОМОВНОЇ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ У КОЛЕДЖІ
ПосиланняВасільєва П. КРИТЕРІЇ ТА ПОКАЗНИКИ СФОРМОВАНОСТІ ІНШОМОВНОЇ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ У КОЛЕДЖІ. «Інноваційна педагогіка». 2022. Т. 1. № 43. C. 7-10. URL: http://innovpedagogy.od.ua/archives/2022/43/part_1/1.pdf.
Електронне посиланняhttp://innovpedagogy.od.ua/archives/2022/43/part_1/1.pdf
Автори
  • Васільєва Поліна Анатоліївна ; Vasilieva Polina ;
Назва журналу (збірника)«Інноваційна педагогіка»
Статус журнала (збірника)Вітчизняний фаховий
Рік видання2022
Том1
Номер (випуск)43
Номери сторінок7-10
Кількість друкованих аркушів4
Галузь наукиСоціогуманітарні
Мова виданняУкраїнська
Категорія
Публікація в періодичному виданні
Категорія FAHOVYI, Б,